.....Aku Baik-baik Saja.....

Friday, October 1, 2010

| | |

Tak apa jika langit ku kelabu petang ini

Jika gerimis jatuh saat ini

Jika malamku penuh dengan badai

Aku baik-baik saja

Ku hanya ingin sendiri

Hanya ingin habiskan rasa ini

Hanya ingin lukiskan senyummu dalam sepi

Tak apa jika ku menangis saat ini

Jika rindukanmu amat dalam dan perit

Jika harapkanmu ada dan nanti

Aku baik-baik saja

Ku hanya ingin kau mengerti

Ini yang ku rasa dan takkan ku ingkari

Ku hanya ingin sendiri

Diam,mengunci bibirku dan sendiri

Ini syurgaku, ini lintasanku dan tentangmu yang takkan pernah ku mengerti

Ini ruangku, ini persimpanganku dan semua tetap tentangmu, tak henti

Ini hatiku, keinginanku tiadamu, sunyi

Tak apa jika ku menangis saat ini

Untukmu yang kusayangi

Untuk sebuah putaran

Untuk kita, kau, aku, dan kini

Untuk sebuah alasan yang tak pernah ku fahami

Dan aku akan baik-baik saja

Ku ridu padamu, hanya itu

Ku sayang padamu, tidak kerana kau

Ini aku, ini rasaku

Ini cintaku, jika tidak kau, tidak pula aku…

Jadi biarkan ku sendiri malam ini

Tak apa jika ku menangis, kerana ku masih punya hati

Tuk merasa, tuk meminta, tuk memberi

Tuk berharap, tuk mencinta,dirimu…

Itu saja

Dah cukup untuk ku…

0 comments:

Post a Comment